Konsultacje Social Media powstały inaczej niż większość firm z branży social media – wyłoniły się jako recepta na realne problemy klientów. Pracując latami z firmami i klientami indywidualnymi zauważyliśmy, że tym, czego brakuje większości z nich, jest zrozumienie i realna opieka ze strony obsługującej ich firmy. Social media to ludzie, ale nie tylko ci, którzy lajkują i komentują, a potem (być może) kupują. To także ludzie, którzy zlecają, mają nadzieję na sukces i zyski, a na końcu za to wszystko płacą. Tymczasem często to oni są na ostatnim miejscu…doświadczenie konsultacje social media

Social media to ludzie

My zawsze stawiamy na relacje, to one są dla nas podstawą (nie tylko biznesu). Prywatne rozmowy z klientami dały nam świadomość czegoś, o czym w wyścigu o wyższe ROI inni freelancerzy social media oraz agencje zapominają. Klient potrzebuje: zrozumienia, wysłuchania, wyjaśnienia, opieki. „Do mnie trzeba mówić jak do dziecka” napisał nam ostatnio jeden z klientów. Nie ma problemu, wszystko wyjaśnimy, podając przykłady w screenach czy nagrywając filmik instruktażowy Loom. Pracując z nami, możecie liczyć na wyjaśnienia na każdym etapie, ale także na wysłuchanie i zrozumienie, bo od tego właśnie zaczynamy współpracę z każdym z naszych podopiecznych.

Doświadczenie agencyjne

Doświadczenie zdobywaliśmy pracując w agencjach, takich jak Valkea czy Hyperdata. Z tego okresu wynieśliśmy wiedzę, jak robić kampanie META, Google Ads i LinkedIn, przygotowywać posty i tworzyć strategie. Realizowaliśmy projekty dla marek takich jak: Olsen, AVIA Polska, Big Brother Ukraine, Desperados, Durex, Lubelska Wódka, Martini Fiero, Domy Towarowe Wars Sawa Junior czy Centrum Koneser. Od oryginalnego pomysłu, po realizację, od tekstów postów czy artykułów, po skuteczne kampanie sprzedażowe i wizerunkowe. AVIA Polska pomagaliśmy otwierać nowe stacje, Olsenowi zwiększyć sprzedaż, Durexowi edukować, a Levisowi pokazywać, że wciąż jest marką dla młodych i poszukujących. Zawsze byliśmy blisko klienta, słuchaliśmy, jeździliśmy na spotkania, doradzaliśmy, rozwiązywaliśmy problemy. Konsultowaliśmy…

Doświadczenie freelancerskie

Równolegle do pracy z agencjami działaliśmy freelancersko. Naszym wieloletnim klientem jest AVT Korporacja, znana z wydawania takich tytułów, jak Młody Technik (najdłużej nieprzerwanie ukazujący się magazyn w Polsce) czy Digital Camera Polska (największy magazyn foto w kraju) – tymi tytułami opiekujemy się socialowo od wielu lat. Od ponad dekady z sukcesami pomagamy też Kochamwakacje.pl, jednemu z liderów turystki młodzieżowej w Polsce, który na rynku działa od prawie 30 lat! Pracowaliśmy też z „Tu było, tu stało”, Warsaw Music Week, Music Export Conference czy Libertist Yachts. W tym czasie wciąż rozmawialiśmy z klientami, wspieraliśmy ich, służyliśmy pomysłami i dalej konsultowaliśmy…

Doświadczenie konsultacyjne

Od powstania konceptu Konsultacje Social Media w 2017 roku przeprowadziliśmy kilka tysięcy godzin konsultacji z klientami z różnych branży z Polski i zagranicy (pracowaliśmy z osobami z Meksyku, USA, Filipin, Dubaju, a nawet Rwandy). Konsultowaliśmy projekty z branży logistycznej, deweloperskiej, edukacyjnej, zdrowotnej, sportowej, prawnej. Pracowaliśmy z DJ-ami weselnymi, właścicielkami jednoosobowych działalności (takich jak studia urody czy butiki), fundacjami, klubami oraz związkami sportowymi, domami kultury i OSiR-ami. Na naszych konsultacjach pojawiali się także celebryci, znani muzycy, uczestnicy popularnych reality show czy prezenterzy telewizji. Doradzaliśmy, jak przygotować posty, od czego zacząć działania w social mediach. Uczyliśmy tworzyć reklamy, pomagaliśmy zabezpieczać konta i odzyskiwać dostęp do fanpage’y (tych odzyskaliśmy dla klientów około 600). Zawsze trzymaliśmy się jednej zasady: każda osoba i firma zgłaszająca się do nas na konsultacje social media może liczyć, jak u lekarza czy prawnika, na 100% dyskrecji. Tej zasady trzymamy się bezwzględnie.

Doświadczenie szkoleniowe

Poza konsultacjami prowadzimy także szkolenia. Im więcej osób na sali, tym szkolenie jest dla nas bardziej inspirujące. Z naszych szkoleń korzystali m.in.: Natwest Polska, Aquael Zoo, redakcja Tygodnika Siedleckiego, wolontariusze Fundacji Międzynarodowy Ruch Na Rzecz Zwierząt Viva!, podopieczni fundacji Centrum Myśli Jana Pawła II.

Social media w kulturze, czyli coś, co szczególnie kochamy

Specjalne miejsce w naszym sercu i portoflio zajmują projekty kulturalne. Wieloletnie doświadczenie wyniesione z magazynu i portalu Aktivist.pl zaowocowało rozpoznawalnością i znajomościami w branży kultury. Pracowaliśmy i pracujemy przy fascynujących projektach. Naszymi stałymi klientami są Marcin Wasilewski Trio (najbardziej rozpoznawalny polski zespół jazzowy na świecie), z którymi w latach 2022-2024 pracowaliśmy przy 3 światowych i europejskich trasach koncertowych. Mieliśmy przyjemność wspierać Trio komunikacyjnie i reklamowo także podczas trasy z okazji jubileuszu trzydziestolecia i koncertów ze słynnym Joe Lovano. Od 2024 r. wspieramy trójmiejski festiwal Globaltica, także przy okazji 20. jubileuszowej edycji. Opiekowaliśmy się także socialowo trzema edycjami festiwalu ECM Warsaw Festival (lata 2021-2023). Od roku 2024 zagłębiamy się także w świat K-popu: mieliśmy okazję pracować przy europejskiej trasie koncertowej południowokoreańskiego zespołu Rolling Quartz, obecnie pracujemy także w międzynarodowym zespole nad projektem HYPERFOCUS – TOMORROW X TOGETHER VR CONCERT.

Jak możemy pomóc?

Naszym głównym zajęciem są konsultacje z zakresu social media, czyli spotkania doradcze 1:1 lub z zespołem klienta. Nie ograniczamy się jednak tylko do tej formuły. Piszemy posty, realizujemy kampanie (META, Google, TikTok, LinkedIn), pomagamy technicznie (z zakresu social media, Google i WordPress) oraz wspieramy firmy, instytucje i organizacje projektowo w myśl zasady „elastyczny marketing online”. Zakres naszych działań jest dość szeroki, ale wynika to z potrzeb i problemów, z którymi przychodzą do nas klienci. Część z nich wiele agencji uznałaby za nietypowe, my nie oceniamy, tylko pomagamy. W zakładce Usługi social media dowiecie się więcej na temat tego, jak pomagamy klientom.

Jak się z nami skontaktować?

Skoro dotarliście aż tutaj, to może chcecie żebyśmy posłuchali także Was? W zakładce Kontakt znajdziecie namiary do nas. Odezwijcie się, skonsultujemy Wasz problem czy wyzwanie związane z obecnością w social media!

kontakt social media