fbpx

Pakiet pomocowy online dla biznesu medycznego

Czy Twoja przychodnia, klinika lub prywatna praktyka lekarska odczuła w ostatnich dniach negatywne skutki koronawirusa? Jestem przekonany, że tak! Nie ma chyba branży, która nie ucierpiałaby z powodu światowej pandemii. I choć to lekarze są na pierwszym froncie walki o nasze zdrowie, to także oni najczęściej ponoszą ryzyko nie tylko zdrowotne, ale też finansowe!

social media dla medycyny

Koronawirus – kryzys w prywatnej służbie zdrowia

Nasze życie zmieniło się w ostatnich dniach nie do poznania. Wszyscy bardzo słusznie mówimy o zamkniętych restauracjach, klubach i instytucjach kultury. Zapominamy jednak o tym, że wraz z obostrzeniami nałożonymi przez rząd w nowej sytuacji znaleźli się także właściciele klinik czy przychodni. Osoby prowadzące prywatną praktykę lekarską są w szczególnie trudnej sytuacji. Nie tyko straciły źródło dochodu, ale zostały także odcięte od swoich pacjentów, którym pomoc niosą na co dzień. Epidemia koronawirusa nie oznacza przecież „urlopu” od innych chorób i dolegliwości. Co więcej, pacjenci szukają kontaktu z lekarzami i możliwości swobodnej konsultacji lekarskiej. Na szczęście współczesne technologie pozwalają nam przeprowadzić taką konsultację bez potrzeby spotykania się w placówce medycznej.

Telemedycyna – rozwiązanie na czas pandemii koronawirusa

Idealnym rozwiązaniem dla prywatnych praktyk lekarskich na czas pandemii koronawirusa wydają się być telemedycyna i porady lekarskie online. Tym bardziej, że współczesna technologia tylko ułatwia kontakt z pacjentem. Na rynku jest bardzo dużo aplikacji, za pośrednictwem których można nie tylko komunikować się z pacjentami (np. Skype czy Zoom, przez który prowadzę konsultacje z social media), ale także prowadzić podstawową diagnostykę (tu wyróżnia się polskie rozwiązanie Higo, które pozwala diagnozować pacjenta zdalnie przy pomocy zaawansowanej aplikacji mobilnej).

Dlaczego nie konsultacje telefoniczne?

Ze swojego doświadczenia związanego ze współpracą z prywatnymi podmiotami opieki zdrowotnej wiem, że pacjenci nie są zbyt chętni do konsultacji telefonicznych. Decyduje tu po prostu zwykła psychologia. Widząc osobę rozmawiającą, od razu łapiemy z nią inny, bardziej intymny kontakt, możemy także pokazać co konkretnie, w którym miejscu nas boli lub nam dolega. Dlatego najlepszym rozwiązaniem na teraz i na przyszłość wydaje się wdrożenie i rozpromowanie zdalnych konsultacji lekarskich.

>>SKONTAKTUJ SIĘ Z EKSPERTEM OD SOCIAL MEDIA<<

Telemedycyna – to jest ten moment!

Czemu teraz? Bo nie będzie na to lepszego momentu. Jeszcze chwila, a na podobny pomysł wpadną gabinety i lekarze w całym kraju (może też ci, którzy przeczytają ten tekst?). Tymczasem konsultacje medyczne online mają z biznesowego punktu widzenia jedną wielką przewagę w stosunku do „tradycyjnych” konsultacji, gdzie pacjent spotyka się z lekarzem. Otóż swoim zasięgiem mogą one objąć cały kraj! Dzięki temu pogrążony w kryzysie gabinet może pozyskać klientów z obszaru całej Polski, a to pozwoli nie tylko na zniwelowanie skutków przestoju finansowego spowodowanego koronawirusem, a być może nawet na zwiększenie zysków i wprowadzenie całkowicie nowego sposobu zarabiania. Trzeba tylko pośpieszyć się i zrobić to przed konkurencją!

koronawirus prywatna medycyna kryzys

Kampanie reklamowe online dla medycyny

Tym bardziej, że po raz kolejny sprzyjają warunki. Dziwne słowa w tych dniach, prawda? Ale jak inaczej określić to, że większość dużych firm zamroziła swoje budżety reklamowe, zwalniając przestrzeń dla mniejszych działalności i tym samym sprawiając, że ceny reklam na Facebooku spadają? Koszt jednostkowy dotarcia do pacjenta lub klienta jest teraz niższy niż jeszcze dwa tygodnie temu. Ruszmy więc razem z kampanią reklamową w social media dla przychodni lub prywatnej praktyki lekarskiej! Ja przygotuję strategię, opracuję zasady komunikacji a także wdrożę kampanię. Współpracuje ze mną także profesjonalny zespół składający się z grafika, web developera oraz specjalisty od promocji i komunikacji w branży medycznej. Razem wdrożymy pakiet pomocowy dla Twojego biznesu!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *