fbpx

Konsultacje online z mediów społecznościowych i marketingu internetowego

Zdalne konsultacje z social media to rozwiązanie, które jest moją odpowiedzią na potrzeby i oczekiwania klientów. Już od dawna pytano mnie o to, czy swoich spotkań doradczych z zakresu marketingu online nie chcę przenieść do sieci. To, o co prosili klienci, szybko stało się faktem i tak powstały konsultacje online z marketingu internetowego.

konsultacje z social media przez internet

Konsultacje online z social media

Konsultacje przez internet nie różnią się właściwie niczym od konsultacji 1:1. Jedyną różnicą jest to, że nie siedzimy w jednym pokoju. Można to uznać za minus, można uznać za plus. A plusów zdalnego doradztwa w zakresie marketingu online jest o wiele więcej. Jednym z nich jest to, że w konsultacji może brać udział właściwie dowolna liczba osób. Do tej pory miałem okazję prowadzić telekonferencję doradczą z social media, w której po drugiej stronie monitora zasiadło aż 8 osób. Liczba jednak nie gra znaczenia, bo aplikacje takie jak Zoom pozwalają na swobodne zarządzanie spotkaniami online dla dużo większej liczby osób.

>>ZAPYTAJ O ZDALNE KONSULTACJE Z SOCIAL MEDIA<<

Podobnie jest z miejscem. Zdalne konsultacje z marketingu online świetnie sprawdzą się, jeśli działamy z dala od siebie. Rezyduję na warszawskim Natolinie, ale zdarzyło mi się już wielokrotnie prowadzić doradztwo online przez Skype czy inny komunikator dla osób z Raszyna, Nowego Sącza, Trójmiasta, a nawet Dubaju czy Francji. Sam zresztą od lat pracuję zdalnie i kontakt z klientami nawiązywałem z jeszcze bardziej egzotycznych i nietypowych miejsc.

Doradztwo biznesowe online

Doradztwo biznesowe online ma jednak jeszcze inne zalety. Jedną z nich (choć podobnie postępuję też podczas konsultacji „face to face”), jest fakt, że zawsze pracujemy na przykładach klienta. Tym właśnie różnią się doradztwo i konsultacje od szkoleń lub warsztatów. W czasie rozmowy doradczej skupiamy się na konkretnych problemach biznesowych i promocyjnych i poszukujemy ich rozwiązań zamiast odhaczania kolejnych punktów programu szkolenia.

Jak wygląda konsultacja online z marketingu oraz social media

Sama konsultacja to po prostu rozmowa przez wybrany komunikator lub platformę. Aby jednak jej efekty były satysfakcjonujące, zawsze przyglądam się ofercie, stronie internetowej i profilom w mediach społecznościowych zamawiającego konsultację. Przeprowadzam także krótki mailowy wywiad na temat sytuacji firmy w internecie. Mailowo przesyłam także fakturę proforma, po której opłaceniu realizujemy usługę (jeśli zależy Wam na czasie, to podstawą do realizacji konsultacji jest przesłanie mi potwierdzenia przelewu). Po skończeniu naszego spotkania lub serii spotkań przesyłam już właściwe faktury w celu zaksięgowania.
Więcej na temat tego, jak wyglądają konsultacje z social media, przeczytacie, klikając w link zaszyty kilka słów wcześniej. Tymczasem zapraszam Was do pisania maili lub wysyłania mi wiadomości na Messengerze za pośrednictwem profilu Konsultacje Social Media na Facebooku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *