fbpx

Jak wyglądają konsultacje z social media?

Konsultacje z social media to nowe zjawisko na polskim rynku. Nie dziwię się, że zainteresowanie tematem jest równie duże co liczba pytań: jak wyglądają konsultacje social media? Dla osób, które chcą skorzystać z tego sposobu doradztwa, przygotowałem odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

jak wyglądają konsultacje z mediów społecznościowych

Czym są konsultacje social media?

Spotkanie konsultacyjne z social media to tak naprawdę takie małe szkolenie albo rozmowa doradcza. Forma takiej konsultacji zależy od potrzeb i wymagań klienta. I tak samo jak nie ma dwóch identycznych biznesów oraz sposobów promowania firmy w internecie, tak też nie ma dwóch podobnych konsultacji social media. Każde prowadzone przeze mnie spotkanie konsultacyjne jest indywidualne i przygotowywane tylko i wyłącznie z uwzględnieniem potrzeb klienta oraz specyfiki jego działań.

Konsultacje z social media – cena

Ze względu na dostosowanie rodzaju konsultacji oraz tematyki do potrzeb klientów usługa doradcza z zakresu marketingu online jest każdorazowo wyceniana oddzielnie. Dlatego za każdym razem proszę klientów o kontakt (najlepiej w formie rozmowy telefonicznej), który pozwala mi na zebranie wszystkich niezbędnych informacji o firmie. Po zebraniu informacji przechodzę do analizy, a następnie podaję klientowi zakres konsultacji oraz cenę. Konsultacje rozliczam w formie godzinowej (60 minut).
Po zaakceptowaniu kwoty i umówieniu terminu rozmowy proszę o podanie danych firmy lub osoby prywatnej, na którą ma być wystawiona faktura proforma. Następnie przesyłam fakturę proforma i proszę o wykonanie przelewu na podane na fakturze konto oraz przesłanie mi potwierdzenia wpłaty. Po otrzymaniu potwierdzenia rozpoczynamy konsultację w ustalonym wcześniej terminie i formule. Po zakończeniu opłaconego etapu konsultacyjnego przesyłam klientowi fakturę (bez VAT), która jest dowodem naszego rozliczenia.

Jak wyglądają konsultacje z mediów społecznościowych?

Ci, którzy mnie znają, wiedzą że jestem bardzo elastycznym człowiekiem. To samo potwierdzają moje konsultacje. Spotkania prowadzę zarówno u klientów (w Warszawie i bliskiej okolicy), zapraszam do swojej siedziby (warszawski Natolin – 3 minuty piechotą od stacji metra), a także organizuję konsultacje zdalne przez Skype lub inny komunikator. Do tej pory prowadziłem tego typu działania z firmami z całej Polski, a także z klientami przebywającymi we Francji czy Dubaju. Co ciekawe, klienci bardzo często wybierają właśnie konsultacje zdalne, bo te doskonale wpasowują się w napięte terminarze ludzi biznesu.

 

>UMÓW SIĘ NA KONSULTACJĘ Z SOCIAL MEDIA<<

 

Ile konsultacji z social media trzeba odbyć?

Jeśli zastanawiacie się ile razy trzeba się ze mną spotkać lub porozmawiać to po raz kolejny nie jestem w stanie udzielić precyzyjnej odpowiedzi, bo wszystko zależy od Was! Zdarzały mi się spotkania, które trwały godzinę, zdarzały się też takie, które trwały o wiele dłużej niż zaplanowaliśmy. Były też takie konsultacje, które przerodziły się w cykliczne korepetycje z social media. Zdarzyły się jednorazowe konsultacje zakończone zamówieniem dużego szkolenia social media dla pracowników firmy. Przykłady można mnożyć. Jedno jest pewne: konsultacje z social media i marketingu online to najbardziej dopasowana do klienta formuła nauki promocji z wykorzystaniem kanałów digital dostępna na polskim rynku.

Gdzie znaleźć konsultanta digital marketingu?

A po co szukać, skoro znaleźliście? Promocją w internecie zajmuję się od 2008 roku, szkolenia prowadzę od 2014 roku. Nie pozostaje mi zatem nic innego, jak zaprosić Was do przekonania się na własnym przykładzie, jak wygląda konsultacja z social media! Tutaj znajdziecie kontakt do specjalisty od social media.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *