Korepetycje z social media. Słyszeliście o czymś takim?
Pewnie nie, bo o ile się nie mylę byłem być może pierwszą osobą, która swoim klientom zaproponowała taki model konsultacji czy szkoleń z zakresu obsługi mediów społecznościowych. Świat się zmienia, internet się zmienia, social media się zmieniają. Pora zatem przejść na kolejny poziom i zmienić filozofię nauczania social media!
Skąd pomysł na korepetycje z social media?
Jak wszystkie pomysły w mojej głowie pojawił się nagle. Negocjując warunki szkolenia, które prowadziłem zimą tego roku usłyszałem od kursantki, że zależy jej na indywidualnym podejściu i pracy nad rozwojem jej działań i strategii w social media nie na przykładach, ale na bazie jej profili. Równocześnie osoba ta powiedziała, że ma dość szkoleń z social media, na których uczestnicy zarzucani są setkami danych, wykresów i przykładów z innych branży. Co więcej, czasami po prostu uczestniczą w czymś, co przypomina spotkanie sprzedażowe mające na celu przekonanie uczestników do skorzystania z usług prowadzącego.
>>UMÓW SIĘ NA KOREPETYCJE Z SOCIAL MEDIA<<
Przypomniało mi się wtedy, jak w czasach studenckich udzielałem lekcji gry na gitarze i dużą ilość uczniów zdobyłem nie tylko dzięki oryginalności oferty (w tamtych latach na palcach jednej ręki można było policzyć takie lekcje w stolicy), ale właśnie dzięki indywidualnemu podejściu, które gwarantowało, że za każdym razem zajmowaliśmy się problemem/zagadnieniem/gatunkiem/utworem, który szczególnie interesował ucznia.
I w ten oto właśnie sposób postanowiłem po raz kolejny wyjść naprzeciw potrzebom klientów i dołączyć do swojej oferty korepetycje z social media (jak wpiszecie w okienko przeglądarki www.korepetycjesocialmedia.pl to odpali wam się również ta strona).
Czym charakteryzują się korepetycje z social media?
Czym dokładnie są korepetycje z zakresu social media? I czym różnią się od szkolenia lub konsultacji z zakresu social media czy online marketingu?
Pierwszą i podstawową różnicą jest to, że spotkania w ramach korepetycji social media odbywają się w formule 1:1. Tylko takie rozwiązanie pozwala na maksymalnie wykorzystanie czasu poświęconego na naukę social media i szybkie osiągnięcie pożądanych efektów. Przykład? Człowiek biznesu wybiera się na konferencję i zależy mu na jak najszybszym zdobyciu wielu kontaktów oraz sprawieniu, że jego osoba będzie widoczna w trakcie konferencji nie tylko w kuluarach, ale także w social media. Takiej umiejętności z pełną konfiguracją potrzebnych do tego narzędzi można nauczyć się już w kilka godzin spędzonych w moim towarzystwie. Co więcej tego typu wiedzy nie da się zdobyć na popularnych na rynku szkoleniach z social media, które, o czym łatwo przekonać się przeglądając oferty, skupiają się głównie na podstawach obsługi social media lub na tworzeniu reklam na Facebooku. Tymczasem ze swojego doświadczenia szkoleniowego wiem, że potrzeby odbiorców są o wiele większe. Niech za komentarz posłuży to, że swojego czasu miałem przyjemność szkolić nauczycieli na temat tego gdzie i jak nastolatki spędzają czas w internecie!
Czym korepetycje różnią się od szkolenia z social media?
W przeciwieństwie do szkolenia, które w większości przypadków ma formułę jedno-, maksymalnie dwudniową, korepetycje z social media pozwalają na systematyczną naukę. Różni się ona też od jednorazowych konsultacji i pozwala na bardzo szerokie poznanie konkretnych zagadnień, a także przeanalizowanie ich na przykładzie profili osoby, która zamawia korepetycje z mediów społecznościowych.
>>UMÓW SIĘ NA KOREPETYCJE Z SOCIAL MEDIA<<
Staram się, żeby za każdym razem zajęcia prowadzone były z maksymalną korzyścią dla szkolonego, a także żeby były na nim omawiane tylko najnowsze trendy. Osoby, które mnie znają, wiedzą, że do swojej pracy podchodzę wielopoziomowo i w szkoleniach, konsultacjach czy korepetycjach z social media często odnoszę się do najnowszych badań naukowych z wielu dziedzin (psychologia, technika, robotyka, informatyka, socjologia). Takich przykładów lub anegdot, które możecie opowiedzieć swoim partnerom biznesowym, nie usłyszycie na żadnym szkoleniu!
Dla kogo są korepetycje z social media?
Korepetycje z social media przeznaczone są dla każdego, kto chce zdobyć nową wiedzę z szeroko pojętego zakresu promocji (i nie tylko – patrz przykład szkolenia z social media dla nauczycieli dwa akapity wyżej) z wykorzystaniem mediów społecznościowych oraz innych narzędzi online marketingu. Dla osób, które prowadzą jednoosobową działalność, dla pracowników działu marketingu, dla ludzi na stanowiskach kierowniczych oraz uprawiających wolne zawody, którzy social media chcą wykorzystać do promowania swojej osoby i działalności. Dla każdego, kto chce wykorzystać siłę Facebooka, Instagrama, Linkedin, blogów czy reklamy w social media do zwiększenia zasięgu swojego biznesu lub szerzenia ważnej dla niego idei. Nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić na korepetycje z social media!
3 komentarze
Jak wyglądają konsultacje z social media? - Konsultacje social media · 25 lutego 2020 o 12:49
[…] dłużej niż zaplanowaliśmy. Były też takie konsultacje, które przerodziły się w cykliczne korepetycje z social media. Zdarzyły się jednorazowe konsultacje zakończone zamówieniem dużego szkolenia social media dla […]
Czy prowadzić social media w czasie pandemii koronawirusa? - Konsultacje social media · 16 marca 2020 o 09:41
[…] Polaków przeniosła się do internetu. Zdalna praca z domu, koncerty online, webinaria, korepetycje online z social media. Przykłady można […]
Nauka social media i marketingu online - Konsultacje social media · 4 listopada 2021 o 16:59
[…] z nich są korepetycje z social media. Z tej formuły korzystają osoby o różnym poziomie wiedzy oraz zaawansowania. Moimi klientami […]